למה דווקא צמחייה מלאכותית

צמחייה מלאכותית

שואלים את עצמכם למה דווקא צמחייה מלאכותית? אז הנה כל מה שאתם צריכים אם אתם מתכננים לעצב את הבית בצורה מושלמת, במיוחד שמדובר גם על בית עם מרפסת או גינה, אין מנוס מתכנון הגינה בצורה שתיצור הרמוניה מושלמת וזרימה ישירה עם הבית, באותה מידה גם המרפסת שלא יכולה להיות פינה ממש נפרדת מהבית אלא צריכה לכלול בתוכה את אותו קו עיצובי לרבות אלמנטים עיצוביים זהים לאותם אלמנטים הקיימים בתוך הבית.

איכות ללא פשרות

אם בעבר צמחייה מלאכותית הייתה נחשבת לסגנון עיצובי ופתרון זול יותר, היום שימוש בצמחייה מלאכותית איכותית הפך להיות חלק בלתי נפרד מעיצוב של משרדי היוקרה המובילים, בנייני יוקרה ואפילו נפגוש המון אלמנטים עיצוביים גם בהרבה מאוד מרפסות שמש רוצות להצליח ולעצב את המרפסת בצורה מושלמת ואיכותית בזכות שימוש בצמחייה איכותית.

היום יש שימוש בטכנולוגיה מתקדמת מאוד, פלסטיק איכותי ושילוב של חומרים נוספים לרבות עלי כותרת עשויים ממשי איכותי, כל אלו יחד יוצרים את הצמח המושלם שרבים יטעו לזהות שבכלל מדובר על פלסטיק.

אין צורך בתחזוקה

בשונה מצמחייה רגילה המצריכה תחזוקה שוטפת צמחיה מלאכותית מאפשרת לכם לא לעשות דבר אלא רק ליהנות מהירוק והיופי שלה.

החיסכון בזמן טיפול הוא אחד הדברים המהותיים ביותר, התחזוקה של שירותי גינון יקרים, פינוי והחלפת הצמחים המתים, ניקון קבוע של השטח בעונות הסתיו שבו יש שלכת, כל אלו הופכים להיות דברים שאתם מסירים מעצמכם ויכולים לחסוך.

חיסכון במים

כולנו כבר יודעים שבישראל מים הוא מצרך נדיר מאוד, למרות שיש לנו יכולות להתפיל מים כמה שרק נרצה, עדיין ישראל היא מדינה יבשה שנדרש לשמור על המים שיש לנו.

צמחיה מלאכותית חוסכת לכם המון מים, גם אם מדובר על השקיה בסיסית לצערנו מערכות ההשקיה גם הן עולות לא מעט כסף להתקנה ולתחזוקה. מה שגם שמערכות אלו יכולות להינזק ואז יכולות להיווצר עלויות נוספות.

ניתן לשילוב בכל מקום

את הצמחייה המלאכותית ניתן לשלב בכל מקום, בין אם מדובר על בית משרד או אפילו לשלב אותה בחדרי שירותים שבהם אנו רואים שקיימת צמחייה מלאכותית מיוחדת.
השילוב של צמחיה מלאכותית בכל מקום הוא היתרון המובהק שלה, הצמחים זקוקים לחשיפה לשמש שלא תמיד ניתן לספק להם, הצמחייה המלאכותית פותרת לכם את הבעיה הזאת בקלות.

עמידים בכל טמפרטורה ומזג אוויר

לכל מזג אוויר יש הצמחייה שלו, ישנם לא מעט פרחים ועצים עונתיים. שאתם בוחרים להחליף אותם בצמחייה מלאכותית אתם זוכים ליהנות מכל היופי ללא כל קשר לעונת השנה.

ריסוס והדברת הצמחים

צמחים מביאים איתם מזיקים, נמלים חיפושיות ועוד סוגי חרקים שאיש מיאיתנו לא אוהב לפגוש, מזיקים יכולים להגיע גם למאגרי המזון שלכם וליצור בעיה יותר קיצונית. לכן שאין לכם צמחיה חיה בשטח הבית אתם נמנעים ממפגשים עם אותם מזיקים.

בנוסף חומרי ההדברה שבהם נעשה שימוש בכדי להתמודד עם המזיקים, גם מעמידים אתכם בבעיה שאתם נמצאים חשופים לחומרים רעילים.

השקיה = מים עומדים

השקיית הצמחייה בכל גינה יוצרת לא פעם מצבים שבהם יש "מים עומדים" או שלוליות של מים שאלו מושכות אליהן יתושים ואפילו עכברים שנמצאים באזור וביום קיץ חם ישמחו לשתות מים נקיים. כל אלו מזיקים נוספים שיכולים להגיע לשטח שלכם רק בגלל שהחלטתם להציב צמחיה רגילה ולא ליהנות מהיתרונות של צמחייה מלאכותית איכותית.

לסיכום

עכשיו אתם יודעים היטב למה דווקא צמחייה מלאכותית ומהם היתרונות הרבים שיש לה, ככה תצליחו להפוך את הגינה והבית שלכם למעוצב, מיוחד והרבה יותר ירוק. באתר צור מרקט מחכה לכם מגוון ענק של כל סוגי הצמחייה המלאכותית האיכותית והטובה ביותר.

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות

בטון מוחלק

בטון מוחלק לבית- למה כדאי לבחור בו?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר למוסכים, למפעלים או לחניונים. אולם כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. הבטון המדובר יכול להעניק לכל

הום סטיילינג

איך לעשות הום סטיילינג נכון

עיצוב פנים הבית מצריך השקעת זמן ומשאבים. התהליך כולל בחירה של רהיטים, טפטים, גוונים ואביזרים לבתים. זוהי הסיבה שמרבית מאיתנו בוחרים לפנות אל מעצב פנים

טפטים

טפטים – כל מה שחשוב לדעת

טפטים יכולים להיות בחירה עיצובית וייחודית שתשדרג את המראה של החדרים בבית. בחירה בטפט הנכון שיותאם לחדר הספציפי שמעוניינים לעצב היא הכרחית. על מנת להתחיל

עבודות חשמל בבתים

עבודות חשמל בבתים

בעלי נכסים יכולים לבחור לעשות עבודות חשמל בבתים שלהם בעיקר על מנת לחסוך עלויות בין אם מדובר בבניית בית חדש או בשיפוץ בית קיים. באמצעות

שלח לנו הודעה