איך לעשות הום סטיילינג נכון

הום סטיילינג

עיצוב פנים הבית מצריך השקעת זמן ומשאבים. התהליך כולל בחירה של רהיטים, טפטים, גוונים ואביזרים לבתים. זוהי הסיבה שמרבית מאיתנו בוחרים לפנות אל מעצב פנים עבור ביצוע העבודה אך שדרוג מראה פנים הבית אינו מחייב פנייה אל איש מקצוע וכיום ניתן לבצע הום סטייליינג באופן עצמאי.

מתי ללכת לחנות רהיטים?

תהליך הום סטיילינג צריך להתחיל בתכנון וחשיבה מוקדמת לפני שמגיעים אל חנות רהיטים. כמו שממליצים ללא ללכת לסופר כשרעבים, כך כדאי  לשבת ולתכנן את האופן שבו רוצים שהבית ייראה. גם אם אתם ממש זקוקים לספה, אל תתפתו לגשת לחנות רהיטים ולקנות רהיט שמוצא חן בעיניכם מבחינה עיצובית אך לאו דווקא יתאים בגודלו ובמראה שלו לשאר הבית. את החדרים יש לתכנן במלואם ולכן רק לאחר חשיבה על כל הפרמטרים של העיצוב, תוכלו לגשת אל חנות רהיטים ולבחור את הרהיט המתאים ביותר.

גיוון בחומרים ובדוגמאות העיצוב

הום סטיילינג איכותי ונכון חייב לכלול שילוב וערבוב של חומרים וטקסטורות שונות שיוכלו ליצור ניגודיות ועומק בחדרי הבית. שימוש בעץ למשל יכול להיראות נהדר וגם לקזז בעלויות לעומת תכנון ועיצוב באמצעות מתכת. ניתן לשלב גם טפטים כאשר מבצעים הום סטיילינג – דוגמאות עיצוב טפטים היום הן מאוד מגוונות וניתן למצוא כאלה שגם מכילים הדפסים גיאומטריים שונים שיוכלו להוסיף חיים לחדר.

התאמת הריהוט למידות של הבית

קנה המידה של הרהיטים חייב להיות בהתאמה לקנה המידה של החדרים. ספה גדולה מדי עלולה לגרום אפילו לחדר גדול להיראות עמוס ולא מזמין. אחד השלבים הראשונים בהום סטיילינג הוא מדידה של החדרים, גובה התקרה והאלמנטים השונים כמו מדרגות ועמודים בחדרים שמתכוונים לעצב. כדיא גם למדוד את החלונות על מנת לבדוק את האפשרות של עיצוב באמצעות חיפוי חלונות.

תכנון תקציב עבור הום סטיילינג

אם החלטתם שאתם מעוניינים לשדרג את מראה פנים הבית ולבצע הום סטייינג, עליכם לתכנן תקציב מיועד לתהליך. חשוב לעשות בחירות נכונות שיביאו לעמידה בתקציב. אם אתם מעוניינים למשל ברהיט מסוים בעלות יחסית גבוהה, עליכם לקחת בחשבון שתיאלצו לוותר על פריט אחר על מנת שלא לחרוג מהתקציב. במידה ואתם לא מעוניינים לוותר על מספר פריטים יקרים, קחו בחשבון שהדבר עלול לגרום איחור בתאריך סיום הפרויקט.

ניצול מקסימאלי של שטח הבית

הום סטיילינג נעשה בצורה נכונה כאשר מתכננים ניצול מקסימאלי של שטח הבית. המשמעות היא הרמה ותלייה של פתרונות אחסון, פריטי אמנות ואף חפצים מסוימים שיפנו שטח גדול מהרצפה. פעולה זו גם יוצרת תחושת זרימה נעימה בבית. שטח הבית צריך להיות מותאם לפעולות היומיומיות. בזמן התכנון – עליכם לחשוב למשל האם יש לכם משטח זמין להנחת כוס מים בזמן שאתם יושבים בסלון או האם קיימים מספיק משטחים פנויים בשאר חדרי הבית. ככל שתשקיעו יותר זמן בתכנון, תהליך הום סטיילינג לבית יעשה בצורה נכונה.

המאמר נכתב בשיתוף עם ravitfrank.com

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות

בטון מוחלק

בטון מוחלק לבית- למה כדאי לבחור בו?

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר למוסכים, למפעלים או לחניונים. אולם כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים. הבטון המדובר יכול להעניק לכל

צמחייה מלאכותית

למה דווקא צמחייה מלאכותית

שואלים את עצמכם למה דווקא צמחייה מלאכותית? אז הנה כל מה שאתם צריכים אם אתם מתכננים לעצב את הבית בצורה מושלמת, במיוחד שמדובר גם על

טפטים

טפטים – כל מה שחשוב לדעת

טפטים יכולים להיות בחירה עיצובית וייחודית שתשדרג את המראה של החדרים בבית. בחירה בטפט הנכון שיותאם לחדר הספציפי שמעוניינים לעצב היא הכרחית. על מנת להתחיל

עבודות חשמל בבתים

עבודות חשמל בבתים

בעלי נכסים יכולים לבחור לעשות עבודות חשמל בבתים שלהם בעיקר על מנת לחסוך עלויות בין אם מדובר בבניית בית חדש או בשיפוץ בית קיים. באמצעות

שלח לנו הודעה