בטון מוחלק לבית- למה כדאי לבחור בו?

בטון מוחלק

בעבר, בטון מוחלק היה משמש בעיקר למוסכים, למפעלים או לחניונים. אולם כיום ניתן למצוא את הבטון המדובר גם בבתים פרטיים.

הבטון המדובר יכול להעניק לכל בית ריצוף יוקרתי ומודרני אשר יוצר דקורטיביות מרשימה וייחודית. על אף שמדובר על בטון לא זול, הוא בהחלט שווה את זה.

מהו בטון מוחלק ומהם יתרונותיו?

בטון מוחלק הוא בטון שמשתמשים בו לצורך ריצוף. ניתן לרצף באמצעות הבטון המדובר הן בבית והן בחוץ.

בטון מוחלק הוא בעל יתרונות רבים: ראשית כל, יש לו מראה מאוד אסתטי. ניתן לחפות את הבטון בגוונים שונים כך שאם בוחרים בריצוף בטון אין זה אומר שיש צורך להתפשר על המראה האפור והקודר.

אחד היתרונות המרכזיים של הריצוף המדובר כרוך בכך שבניגוד למרצפות סטנדרטיות אשר בלתי ניתן לחלק בדיוק כפי שרוצים, את מרצפות הבטון ניתן לחלק בדיוק באופן שרוצים, בצורה שמתאימה לביתכם.

כמו כן, בניגוד למרצפות הסטנדרטיות, בבטון מוחלק אין צורך להשתמש ברובה ועל כן, הרצפה נראית דקורטיבית ומרשימה מאוד, כמשטח חלק ואחיד. כל אדם שבחר בבטון מוחלק לריצוף ביתו יכול להעיד כי הבטון המדובר מעניק דקורטיביות ואסתטיות שאי אפשר לקבל בבחירת מרצפות רגילות.

מהן האפשרויות בריצוף בטון לבית?

ישנן כמה אפשרויות לריצוף פנים בטון לבית:

מיקרוטופינג- מדובר על חיפוי של בטון שמשלב חומרים פולימריים בתוכו. את החיפוי המדובר יוצקים בשכבה עדינה ודקה יותר מבטון מוחלק רגיל. החיפוי המדובר מעניק לכל רצפה מראה מבריק, יוקרתי וסולידי.

כמו כן, מדובר על בטון עמיד יותר ללכלוך, חומצות ומים. קל יותר לשלוט על הגוון שיתקבל בו בסוף התהליך.

בטון מוטבע – מדובר על בטון שקרוי גם: בומנייט שמהווה ריצוף בבטון שניתן ליצור בו צורות שונות באמצעות תבנית ייחודית.

את הבטון המדובר ניתן להטביע במגוון ציורים שונים וטקסטורות שונות בהתאם לרצונו של כל אדם ואפילו אפשר להתאים לו גוון צבע מיוחד.

בטון מוחלק צרוב- מדובר על יישום בטון מוחלק שעבר צריבה. בתהליך הצריבה מחדירים לבטון חומצות שונות שהמטרה שלהן היא להפוך את הצבע של הבטון לצבע בגוון ייחודי.

את הצריבה ניתן לבצע בגוונים שונים.

כיצד בוחרים אנשי מקצוע עבור יישום בטון מוחלק בבית?

אם החלטתם ללכת על בטון מוחלק לבית שלכם, חשוב מאוד שתבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

בדקו היטב איזו חברה ידועה כאמינה, מקצועית ובעלת ותק ומוניטין בתחום על מנת שהתוצאה שתתקבל בסופו של תהליך בביתכם תהיה הטובה ביותר.

בחברת אומנות ובטון, תוכלו למצוא מגוון רחב של בטון מוחלק. אנו נשמח לעזור לכם ולשרת אתכם בצורה הטובה ביותר.

לשיתוף:

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

כתבות נוספות

הום סטיילינג

איך לעשות הום סטיילינג נכון

עיצוב פנים הבית מצריך השקעת זמן ומשאבים. התהליך כולל בחירה של רהיטים, טפטים, גוונים ואביזרים לבתים. זוהי הסיבה שמרבית מאיתנו בוחרים לפנות אל מעצב פנים

צמחייה מלאכותית

למה דווקא צמחייה מלאכותית

שואלים את עצמכם למה דווקא צמחייה מלאכותית? אז הנה כל מה שאתם צריכים אם אתם מתכננים לעצב את הבית בצורה מושלמת, במיוחד שמדובר גם על

טפטים

טפטים – כל מה שחשוב לדעת

טפטים יכולים להיות בחירה עיצובית וייחודית שתשדרג את המראה של החדרים בבית. בחירה בטפט הנכון שיותאם לחדר הספציפי שמעוניינים לעצב היא הכרחית. על מנת להתחיל

עבודות חשמל בבתים

עבודות חשמל בבתים

בעלי נכסים יכולים לבחור לעשות עבודות חשמל בבתים שלהם בעיקר על מנת לחסוך עלויות בין אם מדובר בבניית בית חדש או בשיפוץ בית קיים. באמצעות

שלח לנו הודעה